درخواست دفتر مجازی در سامانه Webinar.ut.ac.ir

فرم درخواست دفتر مجازی ویژه اعضاء محترم هیات علمی دانشگاه تهران
  • 0
  • نام و نام خانوادگي*
    1
  • نام دانشکده / دانشکدگان/پردیس*
    2
  • آدرس رایانامه دانشگاه تهران*
    3
  • (کاربرد) از این دفتر مجازی چه استفاده ای خواهید کرد؟*
    جلسه با دانشجویان برای رفع اشکال درسی
    جلسه پژوهشی گروهی با دانشجویان
    جلسه کاری با دیگر متخصصان
    جلسه شخصی
    برگزاری جلسات شورا
    ديگر
    4
  • در صورت انتخاب گزینه دیگر لطفا شرح دهید:*
    5
  • (تعداد جلسه) چند جلسه در هفته در دفتر مجازی خود برگزار خواهید کرد؟*
    كمتر از 5 جلسه
    بين 5 تا 10 جلسه
    بيشتر از 10 جلسه
    6
  • آدرس دسترسی به یکی از دروس خود در سامانه ایلرن نیمسال جاری را وارد نمایید . نمونه :https://elearn4.ut.ac.ir/course/view.php?id=13218*
    7
  • (تعهد) آگاه هستم که استفاده از این دفتر مجازی صرفا در راستای پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف دانشگاه تهران می باشد.*
    بله
    خير
    8
  • ایمیل*آدرس صحیح ایمیل
    9