نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

راهنما

 

نحوه ارسال مشکلات به واحد پشتیبانی دوره های تلفیقی

دانشجویان حضوری دانشگاه

ایمیل پشتیبانی: utec_blended@ut.ac.ir

مشکل 1- ورود به سامانه یادگیری الکترونیکی با اکانت دانشگاه  و نمایش دروس مقطع قبلی

طریقه اعلام: ارسال شماره دانشجویی مقطع قبلی به همراه کد ملی به ایمیل پشتیبانی

اکانت قبلی شما توسط کارشناسان مرکز غیرفعال شده و شما با ورود مجدد به سامانه با اکانت جدید وارد می شوید.

مشکل2- ورود به سامانه یادگیری الکترونیکی و عدم رویت دروس در میز کار

طریقه اعلام: ارسال شماره دانشجویی و کد 9 رقمی درس به ایمیل پشتیبانی

اطلاعات درس مجدد از سامانه جامع آموزش فراخوانی شده و شما در درس ثبت می شوید.

مشکل3- عدم دریافت ایمیل تاییدیه در ابتدای ورود به سامانه

طریقه اعلام: ارسال شماره دانشجویی به همراه کد ملی به ایمیل پشتیبانی

مشکل4- پس از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور فقط لینک خروج از سامانه را مشاهده می نمایید.

طریقه اعلام: ارسال شماره دانشجویی به همراه کد ملی و پرینت اسکرین از صفحه خطای دریافتی به ایمیل پشتیبانی

مشکل 5- اخذ درس پس از بازه حذف و اضافه و عدم نمایش درس در میزکار

طریقه اعلام: ارسال شماره دانشجویی و کد 9 رقمی درس به ایمیل پشتیبانی

شما بصورت دستی و انفرادی در درس ثبت می شوید.

مشکل 6- حذف یک درس در حذف و اضافه یا تغییر گروه ارائه و رویت درس اضافه در میز کار

طریقه اعلام: ارسال شماره دانشجویی و کد 9 رقمی درسی که باید حذف شود به ایمیل پشتیبانی

مشکل7- درخواست اضافه شدن به درس به عنوان دستیار یا مهمان برای دانشجویان دانشگاه تهران

طریقه اعلام: ابتدا یکبار وارد سامانه شوید سپس درخواست خود را برای استاد ارسال نمایید. استاد می تواند دانشجو با نقش دستیار یا مهمان به درس خود اضافه نماید.

مشکل 8- درخواست اضافه شدن به درس به عنوان دستیار یا مهمان برای افراد غیر دانشگاهی

طریقه اعلام:  ارسال مشخصات کامل خود در قالب جدول زیر به ایمیل پشتیبانی

کد ملی

نام

نام خانوادگی

تاریخ تولد شمسی

تلفن همراه

ایمیل شخصی

جنسیت

نام انگلیسی

نام خانوادگی انگلیسی

نام پدر

شماره شناسنامه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما در سامانه احراز هویت موقت دانشگاه ثبت می شوید. از طریق ایمیل یا پیامک یک کد و لینک برای شما ارسال می گردد. از طریق آن لینک شما می توانید شناسه یکتای خود را در سامانه احراز دانشگاه دریافت نمایید. پس از آن شناسه یکتا را به ایمیل پشتیبانی دوره های تلفیقی ارسال کنید.

مهم:

-         در ارسال ایمیل دقت فرمایید مشکل و موارد خواسته شده فوق بطور دقیق در متن ایمیل نوشته شود و از نوشتن کل درخواست در عنوان ایمیل جدا خودداری فرمایید.

-         برای عنوان ایمیل از یک عبارت با مفهوم و گویا استفاده نمایید.

-         از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به مرکز بپرهیزید.

-         در صورتیکه نیاز به ارسال مجدد ایمیل یا پاسخگویی به ایمیل ارسالی از جانب مرکز بود جهت سرعت پیگیری حتما در ذیل همان ایمیل قبلی ارسال گردد و از ایجاد یک ایمیل جدید خودداری فرمایید.

-         اگر کد درس بصورت 9رقم کامل ارسال نگردد ممکن است ثبت در گروه اشتباه انجام شود.